רצית פעם לתת שיר במתנה? אולי אתה רוצה להפתיע את המאהב או החבר שלך עם השיר האהוב עליהם, או אולי אתה רוצה לשלוח לחבר ותיק תזכורת לתקופות הטובות. תהיה הסיבה אשר תהיה, מתן שיר במתנה זה קשה כמעט כמו להיכנס לנרניה. למרבה המזל, אני כאן כדי להדריך אתכם בתהליך הזה ולוודא שכשתתנו למישהו את השיר האהוב עליו הוא יידע כמה זה אומר!

קבל את המילים כמו שצריך. קבל את המילים כמו שצריך. תבין נכון את שם השיר. קבל נכון את שם האמן. קבל נכון את מספר הרצועה.

אם זה אלבום שאתה רוצה לתת במתנה, וודא שכל הרצועות זמינות לפני הקנייה! אחרת, ייתכן שחברך לא יוכל להאזין מכיוון שחלק מהשירים אינם כלולים ב-Spotify או ב-Apple Music (או בכל שירות סטרימינג אחר שבו הם משתמשים).

חסכון במשלוח

אם אתה רוצה להפוך את מתנת השיר שלך למיוחדת במיוחד, שקול לשים את המילים על כרטיס. אתה יכול לקנות כרטיסים ריקים או לכתוב אותם בעצמך; כך או כך, זו דרך מצוינת להתאים אישית את המתנה שלך ולהראות שאכפת לך ממה שהנמען אוהב.

אם אתם מחפשים משהו מסורתי יותר (וגוזל פחות זמן), יש עוד המון אפשרויות:

כרטיסי מתנה הם בחירה ברורה עבור חובבי מוזיקה. אתה יכול להשיג אותם מ-iTunes או מחנות מקוונת אחרת כמו אמזון, שלעתים קרובות תציע הנחות אם תרכוש מספר שירים בבת אחת. אם זה נשמע כמו מאמץ גדול מדי לטעמכם (או אם אינכם יודעים אילו שירים יהיו הטובים ביותר), שקול לתת במזומן במקום זאת! זה אולי לא מרגש כמו לקבל מוזיקה חדשה מיד לאחר פריקת המתנה שלהם – אבל תאמין לי כשאני אומר שכולם אוהבים לקבל מזומנים בכרטיס יום ההולדת שלהם או בגרבי חג המולד מדי שנה 🙂

קופסאות מגיעות בכל הצורות והגדלים – והן כבר לא מוגבלות רק על ידי קרטון! אתה יכול גם למצוא קופסאות עץ יפהפיות העשויות מעץ דובדבן עם הדגשות של עלי זהב מלמעלה; אלה נראים נהדר בין אם הם ריקים או מלאים במתנות בתוכם, כי הם מוסיפים ייצוג מבלי לקחת מכל דבר אחר שיכול להיכלל בין קירותיו…

קחו בחשבון את האירוע

כשזה מגיע להענקת שיר במתנה, צריך לקחת בחשבון את האירוע. אם זה יום ההולדת של מישהו והוא מגיע לגיל 30, אז בחירת "30" מאת Boyz II Men כנראה לא תהיה ההימור הטוב ביותר שלך. אתה רוצה משהו שישקף את אישיותו וטעמו של האדם ובמקביל גם מתאים לקבוצת הגיל שלו. אם הם מבוגרים מ-40, אז אולי תנסו משהו משנותיהם הצעירות שמהדהד להם עכשיו – כמו "Wonderwall" של אואזיס או "In Your Eyes" של פיטר גבריאל (אם הוא אוהב מוזיקה משנות ה-80).

אם זה יום הנישואין או עונת החגים שלהם כמו חג המולד או חנוכה (או קוואנזה), שקלו שירים מהז'אנרים האלה במקום להיטי פופ מהיום, כי אולי זה לא הגיוני אלא אם כן הם נכתבו במיוחד על החגים האלה (כמו "חג המולד הלבן") .

לחשוב מחוץ לקופסה

תנו לשיר כותרת ייחודית. תן למקבל המתנה שלך שם חדש לשיר האהוב עליו, או צור יקום חלופי שבו הם נקראים למעשה על שם האמן ששר אותו.

הדפס מילים על חולצה או ספל. אספו כמה חברים ותנו להם לאלתר שירים מטופשים על מה שיש בכוס הקפה שלכם, או צור משחק מילים מותאם אישית הכולל את שמות שני הצדדים וגם את המנגינות האהובות עליהם!

הכנת קלטות מיקס/תקליטורים: קלטת מיקס/דיסק מיושן וטוב לעולם לא יכול לצאת מהאופנה! (או שאולי כן?) בלי קשר, אין כמו שמשהו ייצר רק בשבילך על ידי מישהו שאכפת לו – ועם כל האפשרויות המפורטות למעלה, זה בהחלט אפשרי!

אנו מקווים שמצאתם את המאמר הזה מועיל ושהוא נותן לכם כמה רעיונות איך לתת שיר במתנה.